Na tej lekcji tworzyliśmy mapy gatunków występujących w konkretnych mediach, czyli w prasie, radiu, telewizji i internecie.
Oczywiście "grupa internetowa" miała najwięcej pracy, gdyż w internecie funkcjonują wszystkie gatunki medialne, począwszy od artykułów, a skończywszy na filmach różnego rodzaju.
Praca przebiegła nam sprawnie i gładko. Bardzo dobrze poradziliście sobie ze znalezieniem odpowiednich gatunków, a następnie z dopasowaniem definicji lub (i) przykładów. Niektóre nazwy nie były wam znane, ale nie martwcie się! Będziemy niejednokrotnie o tym mówić, a poza tym każdy z was dostanie ode mnie ściągawkę do zeszytu tzn. nazwę pojęcia i jego definicję. Nie chcę żebyście uczyli się ich na pamięć, ale mieli ze sobą, aby zawsze móc zerknąć bądź coś sobie przypomnieć w razie potrzeby.
Na początku lekcji spośród pasków musieliście wybrać te, które według was pasują do wybranego przez was medium. Było tego trochę, ale z moją niewielką pomocą, poradziliście sobie z tym zadaniem naprawdę bardzo dobrze. A uwierzcie, że ja nie mówię takich rzeczy ot, tak ;)
Każda grupa naklejała paski na plakat.
Mina Staśka - bezcenna :D |
Na końcu każdy gatunek został opatrzony przez was definicją i przykładem.
Jędrek bardzo wczuł się w rolę :) |
Kolejne lekcje będą jeszcze ciekawsze. To dopiero początek naszej przygody :)
4 komentarze:
Suuuper :)
Świetna lekcja była
Mam nadzieję że będzie ich więcej
Powiem szczerze, że było tam trochę haczyków.Telewizja zabrała coś tam prasie, prasa internetowi... Ale i tak było świetnie. A mina Staśka jest bardzo zabawna :D
Taak było trochę haczyków, ale i tak było fajnie.
Prześlij komentarz