niedziela, 21 października 2012

UWAGA! BARDZO WAŻNE!

Klasa VIb!



Jak już wam mówiłam zgłosiłam waszą klasę do projektu: "Włącz się. Młodzi i media".

Poniżej znajduje się dokładny opis projektu zaplanowanego na bieżący rok szkolny. Najprawdopodobniej działania z nim związane rozpoczniemy w połowie listopada (w zależności od tego, kiedy otrzymam od organizatorów szczegółowe wskazówki)

Dokładny opis projektu znajduje się  TUTAJ

Proszę klasę o zapoznanie się ze szczegółami. Sporo wam już o tym mówiłam na lekcjach. Cóż czeka nas trochę pracy, ale weźcie pod uwagę, że to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w tej szkole, więc przejdziecie do historii :)
A tak na serio - pracy nad takim projektem nie można rozpatrywać w kategoriach dodatkowe obowiązki/ przymus, ale raczej w kategoriach nowych, niezapomnianych doświadczeń; czegoś innego niż praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń. A uwierzcie, atrakcji będzie mnóstwo! Zabawy, tworzenia i dobrego humoru również! :)

W ogólnym zarysie będzie to wyglądało tak:
Na początek raz w tygodniu (bądź raz na dwa tygodnie) odbędzie się jedna lekcja o tematyce medialnej, w której będzie uczestniczyć cała klasa w ramach wprowadzenia.

Następnie skupimy się na jednym kręgu tematycznym (Kultura i sztuka) oraz wybranym z niego zagadnieniu/ problemie. Na tym etapie pracować będą tylko chętni uczniowie, którzy naprawdę chcą się podjąć tego wyzwania. Będzie sami tworzyć potrzebne materiały (artykuły do gazetki, ankiety, info na stronę, filmiki, prezentacje, wywiady, audycje radiowe, reklamy itd.) oraz prowadzić blogi, do których dostaniecie klucze dostępu. Chciałabym, żeby zgłosiły się tylko te osoby, które naprawdę chcą coś zrobić, podnieść ocenę o jeden stopień w górę i pochwalić się potem swoimi osiągnięciami, a przy okazji miło spędzić czas :) Mam nadzieję, że będzie was całkiem sporo :) Liczę na to!

Na koniec nasze materiały zamieścimy na stronie organizatorów, ja napiszę sprawozdanie i weźmiemy udział w Wirtualnym Festiwalu oraz otrzymamy dyplomy (będą one dla was jak i dla szkoły).

Mam nadzieję, że wspólnymi siłami uda się nam stworzyć coś naprawdę EXTRA (pisane drukowanym pismem) :)



6 komentarze:

Unknown pisze...

Na prawdę mam ochotę żeby się za to zabrać. Hmm Kultura i sztuka? Co do tego może być? Może trochę o sztuce ulicznej. Pojechalibyśmy na wyścigi na kręcić film. Niektóre z tych murali są naprawdę fajne, a niektóre historyczne! Na starym mieście jest mural przedstawiający Powstanie Warszawskie. Ładny... Jeśli jest pani za, to mogę podać adres strony na której są wszystkie miejsca ze sztuką uliczną w Warszawie i okolicach. Z mapą itp.

Unknown pisze...

Fajny pomysł

Unknown pisze...

Jak pani będzie wiedziała kiedy zacznie się ten projekt to niech pani powie ponieważ chciałbym mieć 6 z Polskiego

Unknown pisze...

Ja się WŁĄCZAM w ten projekt :)

Unknown pisze...

I ja z wami. Temat wybierzemy demokratycznie :D Przez ankietę i glosowanie

Unknown pisze...

Ja się włączam.

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Bandy z Sarabandy. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger