wtorek, 9 października 2012

Wasze lekturki na ten rok

KLASA IV

1. Jan Brzechwa - Akademia Pana Kleksa (przypominam, że książkę zaczynamy omawiać 22 X!!!)
2. Carlo Collodi - Pinokio
3. Clive Staples Levis - Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa
4. Roald Dahl - Charlie i Fabryka Czekolady (UWAGA! ZMIANA! To zamiast "Księgi dżungli")
5. Juliusz Verne - W 80 dni dookoła świata

KLASA VI

 1. Edmund Niziurski - Sposób na Alcybiadesa
 2. John Ronald Reuel Tolkien - Hobbit czyli tam i z powrotem
 3. Lucy Maud Montgomery - Ania z Zielonego Wzgórza
 4. Aleksander Minkowski - Dolina Światła (UWAGA! ZMIANA! To zamiast "Tego obcego")
 5. Stanisław Lem - Bajki Robotów (wybór)  

Życzę miłej lektury! :)
Przekonam was, że czytanie to świetna przygoda i nasze okno na świat. Zakład? :)
Pozdrawiam.

13 komentarze:

Unknown pisze...

Polecam zwiadowców. To bardzo wciagajaca ksiażka. Czytam 7 tom i nie zamierzam na nim skończyć.

Unknown pisze...

Niestety Michałku, "Zwiadowców" nie ma w naszej bibliotece szkolnej ;)

Unknown pisze...

Jak pani chce to mogę pani pożyczyć

Unknown pisze...

A ja już się przekonałam że czytanie książek jest wspaniała :) to dzięki nim pisze lepsze opowiadania :)

Unknown pisze...

O boż... Ja uwielbiam książki. Bardzo gorąco polecam Felix,Net i Nika i Atramentowe serce. Obie książki są w naszej bibliotece szkolnej.POLECAM!

Unknown pisze...

Karino, zauważyłam. Nie bez przyczyny postawiłam Ci ostatnio dwie szóstki! Aż boję stawiać ci niższe oceny, tym bardziej, że zaczynasz ćwiczyć kick - boxing :D Znokautujesz mnie przy wejściu do szkoły ;)

Anonimowy pisze...

Mnie nie byłam na tej lekcji ale pewnie była bardzo FAJNA.
Zuzia Wojciechowska.

Anonimowy pisze...

Ja chciałam napisać JA NIE BYŁAM spieszyłam się inie zauważyłam.
ZUZANNA WOJCIECHOWSKA.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem ta lekcja była bardzo FAJNA tylko, że mnie wtedy nie było, bo byłam chora.
Zuzia Wojciechowska.

Unknown pisze...

Oprócz lektur czytam Harry-ego Pottera. Jestem przy
4-tej części i nie mogę się oderwać. Gorąco polecam!

Anonimowy pisze...

a a czytam 6 tom harry-ego pottera
kasia katana

Anonimowy pisze...

Ale gapa
7
Kasia katana

Anonimowy pisze...

Jestem ciekawa książki o fabryce czekolady.Pewnie jest bardzo czekoladowa.

Natalka.P 4b

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Bandy z Sarabandy. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger