poniedziałek, 19 listopada 2012

"Od tej pory przestaję istnieć na mapie"

Czy poznajecie te słowa?

Tak, tak wypowiedziała je nasza biedna, rozebrana ze wszystkich ziem Polska - Małgosia, którą chwilę potem bezduszni zaborcy skuli i posadzili w kącie.

Za nami apel z okazji Święta Niepodległości.
Bardzo serdecznie i gorąco chciałam podziękować mojej najfajniejszej klasie pod słońcem za udział w tej uroczystości. Kochani! To wy sprawiliście, że apel wyszedł tak dobrze i tak bardzo spodobał się całej szkole (świadczą o tym brawa, które otrzymaliście). SERDECZNE GRATULACJE!! Zostaniecie oczywiście stosownie nagrodzeni. Ale na wszystko przyjdzie pora :)
Mam nadzieję, że teraz rozumiecie, dlaczego was tak goniłam do prób, uczenia się ról i krzyczałam za złe zachowanie ;)

A teraz chciałabym usłyszeć opinię szóstej klasy. Jak wam się podobał nasz apel, który oglądaliście przecież dwukrotnie? Mam nadzieję, że szczerze wypowiecie się w komentarzach.










No i z tej wspaniałej okazji chciałbym ogłosić, że właśnie nasza, niepodległa Polska jest zwyciężczynią "Konkursu niepodległościowego" :) Małgosia wskazała aż 47 wydarzeń i 11 postaci z Animowanej historii Polski i to ona otrzymuje ocenę bardzo dobrą :) Pozostałe osoby otrzymują plusy.
Małgosiu, gratuluję raz jeszcze!

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pamiętam jak wszyscy bili brawa

Anonimowy pisze...

Małgorzata anysz przepraszam zapomniałem się podpisać

Unknown pisze...

Bardzo mi się podobało przedstawienie... Widać było, że każdy miał w tym swój udział a nie chował się gdzieś za plecami kolegów, i że każdy włoży w to dużo pracy . Bardzo mi się spodobała piosenka i gra na flecie... Chciałam podziękować wszystkim, którzy włożyli w tę pracę dużo serca.

Unknown pisze...

Pani Aniu i cała klaso IVb! Gratuluję udanego apelu. Na pewno zapadnie mi na długo w pamięci.

Anonimowy pisze...

przedstawienie bylo EKSTRA
Kasia Katana 4B

Anonimowy pisze...

Na początku się stresowałam, na szczęście nic nie mówiłam byłam zaborcą. To ja zabrałam większość Polski. Bha ha ha ha!
Natalka 4b

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Bandy z Sarabandy. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger