niedziela, 11 listopada 2012

"O ileż mąk, ile cierpienia/ O ileż krwi, przelanych łez"

Moi drodzy!

Każdy z was chyba wie, jak ważne święto dziś obchodzimy!

Tak, dziś 11 listopada - Dzień, w którym Polska 94 lata temu odzyskała niepodległość, po 123 latach niewoli.

Akademia z tej okazji odbędzie się w naszej szkole 16 listopada na trzeciej godzinie lekcyjnej.

Z okazji tego święta przygotowałam dla was konkurs, w którym można wygrać okrągłą i dużą piątkę wpisaną przeze mnie do dziennika moim pięknym, żelowym, zielonym długopisem.

Chętne osoby proszę o obejrzenie krótkometrażowego filmu Tomka Bagińskiego Animowana historia Polski:



Ocenę bardzo dobrą otrzyma osoba, która rozpozna najwięcej osób pojawiających się w czasie trwania filmu i wypisze z niego najwięcej wydarzeń z historii Polski wraz z datami (jeżeli będzie problem z jej dokładnym określeniem, operujemy wiekami). Do dzieła, macie na to czas do wtorku (13.11)

Powodzenia ;)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Pani Aniu, na jutro przyniosę gotową pracę.

Unknown pisze...

Kurcze ze mnie to jednak gapa zagapiłam się i przegapiłam to. Szkoda. :(

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Bandy z Sarabandy. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger